Alla inlägg under december 2010

Av linda - 22 december 2010 12:31

Jag tror jag ska ta bort bloggen.

Puss!

Av linda - 21 december 2010 11:01

Just i detta ligger jag och väntar på världens finaste pojkvän. Kommer blogga mer senare eller imorgon, för ikväll åker han till Stockholm :(


Av linda - 16 december 2010 07:15

Hmm.. Jag minns den inte.


  

Av linda - 16 december 2010 06:51

FY FAN! Helt seriöst så är jag så äckligt förbannad och sur. Vaknade för en och en halv timme sedan!! Jag som skulle ha sovmorgon.. Jag HATAR att vara sjuk och inte kunna sova. ÅÅH!


Ligger och myser med magen istället, lillbebisen där inne sparkar mer än vanligt. Det är underbart. Du gör mig på bättre humör fina älskling. <3


Och så vill jag passa på att gratta till ännu en bebis som har kommit till världen.

Av linda - 15 december 2010 21:46

Man blir ju inte alls avundsjuk och det är ju inte precis så att man längtar mindre när folk omkring får barn! Åh, en söt liten bebis i skolan idag som var endast några dagar gammal. Känner inte föräldrarna men att dom sitter vid mitt bord på julfesten och myser med deras lilla dotter får mig bara att längta ännu mer.

Men stanna inne i magen tills det är dax hjärtat. Huvudsaken är att du är frisk och mår bra. Älskade lilla kille <3


  

Av linda - 15 december 2010 21:44

Fick mina praktikbetyg och ett paket från min praktik. Gulle! Tack så hemskt mycket fina, underbara människor!


En body och en mössa.

  

Av linda - 15 december 2010 21:43

Just nu drömmer jag om att leva lyckligt med min fina familj. Mina älskade killar Viggo och lillkillen, E <3

Av linda - 15 december 2010 21:36

           

Ovido - Quiz & Flashcards